Trend: birouri unde să te simți ca acasă

Birourile viitorului se adaptează la stilul de lucru al noii generații, mult mai flexibile în ceea ce privește programul de lucru și tehnologia. În 2020, peste doar doi ani, 35% din forța de muncă la nivel global va fi formată din Millennials, o generație care marșează pe integrarea vieții personale în cea profesională, nu păstrarea unui echilibru între cele două, așa cum era la generațiile anterioare.

Cum se traduce acest lucru la birou? O cerere mai mare pentru proiecte mixte, pentru spații de lucru care oferă cu ușurință posibilitatea de a lucra, dar și de a socializa, de a lua masa, de a face sport și chiar pentru relaxare (ascultând muzică, citind, practicând diverse activități de gaming etc.).

Mobilierul este modular, flexibil și conține pe lângă posturile de lucru, o canapea comodă, un puf pentru stat comod și citit emailul sau ascultat muzică, scaune și mese de bistro, pentru locurile de luat masa.

Unele birouri sunt chiar mai curajoase, au hamace colorate și uneori chiar parchet și covoare, în loc de mocheta clasică.

Bucătăriile echipate de la birou au fructe, cafea, ceai, dar și cereale pentru gustări pe fugă și bere, pentru orele de relaxare și se apropie tot mai mult ca dotare, echipare și tipuri de alimente depozitate de bucătăriile de acasă, pe care de multe ori le substituie.

Și spațiul de la birouri destinat întâlnirilor (acel meeting-room din trecut) se schimbă, noile profesii bazându-se pe echipe de lucru, din mai mulți angajați, care își petrec mai mult timp în ședințe, dar de cele mai multe ori informale, sub forma unui prânz în comun sau în zone de networking, amenajate în aer liber – pe terasele clădirilor de birouri sau chiar în fața clădirilor.

De aceea, developerii viitorului vin și ei cu spații cu astfel de destinații, unde angajații să poată sta comod și să lucreze, să socializeze și să se simtă ca acasă.

Dacă dorești mai multe informații despre parcurile de afaceri moderne din București, poți dialoga cu un consultant ESOP completând acest scurt formular sau telefonic la  (+4) 0723.26.61.97 sau (+4) 021.528.04.40. Vom răspunde cu plăcere și prompt solicitării tale!


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Raspunsul la Covid 19 – regandirea spatiilor de birouri


In aceasta perioada, intelegerea impactului locului de munca asupra oamenilor este chiar mai importanta decat inainte. Proiectarea locului de munca ne va ajuta sa depasim mai repede aceasta perioada. Odata cu aparitia noului virus si implementarea perioadei de carantina, s-au facut resimtite multe schimbari ce au avut un impact puternic asupra companiilor si a modului […]


Citeste mai mult

Ce fac angajații inimoși la birou de Valentine Day


În clădiri de birouri care ne îmbie la interacțiune, fapte bune și ne oferă momente de bucurie și recunoștință, să tot lucrăm! ESOP a strâns câteva din multele acțiuni frumoase care animă astăzi zonele de recepție din marile proiecte imobiliare. În Timișoara, administratorii proiectului Iulius Tower își ajută angajații firmelor chiriașe să-și  împacheteze profesionist cadourile, […]


Citeste mai mult

Cine sărbătorește Halloween-ul la birou?


Pentru angajații care lucrează în marile parcuri de birouri din București, dar și din alte mari orașe, se organizează evenimente simpatice, care se lasă cu distracție și premii. Ați verificat pagina de Facebook sau aplicația complexului de birouri unde sunteți sau ați observat mișcări de trupe la recepție? Fiți pe fază! La Iași, în clădirile […]


Citeste mai mult