- 13,75 - 14€/mp, negociabil
- 13,75 - 14€/mp, negociabil
- Preț la cerere!
- 13,56€/mp, negociabil
- 8€/mp, negociabil
- Preț la cerere!
- Preț la cerere!
- 13,50€/mp, negociabil
- 13€/mp, negociabil
- Preț la cerere!
- 14€/mp, negociabil
- 15€/mp, negociabil
Căutați un birou de închiriat în Timișoara care să
corespundă nevoilor unei afaceri în plină expansiune? La Esop Consulting, vă
oferim soluții personalizate, intermediere profesională și cele mai atractive
oferte de birouri închiriat Timișoara, potrivite pentru companii mari și
proiecte ambițioase. Echipa noastră de experți vă ajută să identificați rapid
spațiul ideal, fie că aveți nevoie de un birou închiriat Timișoara într-o
clădire modernă de clasă A, fie că doriți un spațiu într-o zonă centrală de
prestigiu.
Esop Consulting are o experiență solidă în
intermedierea de spații de birouri în Timișoara, colaborând de-a lungul
timpului cu companii de top care caută soluții adaptate nevoilor lor specifice.
Ne concentrăm pe satisfacerea cerințelor business-urilor de anvergură,
oferindu-le acces la un portofoliu extins de spații Premium. Serviciile noastre
de intermediere se bazează pe cunoașterea profundă a pieței locale și pe
relații de încredere cu proprietarii de spații de birouri de top.
Prin colaborarea cu Esop Consulting, veți avea acces
la cele mai bune oferte de birouri pentru închiriat în Timișoara, toate atent
selectate pentru a satisface nevoile unei afaceri dinamice. Ne angajăm să vă
oferim soluții rapide, eficiente și aliniate cerințelor specifice industriei în
care activați, pentru ca afacerea dvs. să funcționeze în cel mai bun mediu de
lucru posibil. Contactați-ne pentru a descoperi cum vă putem ajuta să găsiți
spațiul perfect!
Iti gasim sediu potrivit intr-o cladire de birouri din Cluj pentru coeziunea echipei
Iti gasim sediu potrivit intr-o cladire de birouri din Iasi pentru coeziunea echipei
Agentia imobiliara ESOP va pune la dispozitie spatii de birouri in business park (Openville – United Business Center – UBC, ISHO etc.) sau in cladiri de birouri individuale (Vox Technology).
Taxa de mentenanta perceputa pentru un birou inchiriat in Timisoara este cuprinsa intre 2,5 si 4 € / m² / luna. Aceasta taxa include servicii de intretinere si reparatii, taxa de management a proprietatii, impozitul proprietatii, asigurarea, servicii de curatenie si paza.
Inceputul fiecarui an calendaristic marcheaza un bilant al cheltuielilor. In consecinta, la fiecare inceput de an vor fi verificate sumele platite pentru serviciile incluse in taxa de mentenanta si, in cazul in care acestea au fost mai mari, atunci se va plati diferenta. In caz contrar, sumele platite in plus se vor compensa cu platile viitoare pentru taxa de mentenanta a unui birou inchiriat in Timisoara.
In momentul in care contractati serviciul de inchiriere birou in Timisoara, beneficiati de acest avantaj, indiferent ca alegeti spatii in business park sau in cladiri de birouri individuale.
In business park chiria pentru un loc de parcare este cuprinsa intre 50-80 Euro / luna, intr-o cladire de birouri individuala este intre 45-90 euro / luna.
Taxa de mentenanta este cuprinsa intre 2,5 si 4 euro / mp / luna si include servicii de intretinere si reparatii, taxa de management a proprietatii, impozitul proprietatii, asigurarea cladirii, servicii de curatenie si paza.
La inceputul fiecarui an calendaristic se verifica toate cheltuielile pentru serviciile incluse in taxa de mentenanta si daca au fost mai mari decat taxa colectata lunar se va plati diferenta iar daca au fost mai mici atunci se vor compensa cu platile viitoare pentru taxa de mentenanta.