Prima galerie de artă ARTFIRST va fi deschisă în clădirea de birouri Sky Tower

Mâine, sâmbătă 1 septembrie, între orele 13,00 și 20,00, clădirea Sky Tower va găzdui expoziția ARTFIRST, unde vor expune 10 artiști români. Intrarea este liberă, iar lucrările pot fi cumpărate la licitație.

Expoziția de artă va avea loc în lobby-ul SkyTower.

Evenimentul este primul din seria ARTFIRST, un concept creat în SUA, care aduce în cadrul galeriei pictori, fotografi, sculptori, poeți și persoane interesate de artă. Cateringul este asigurat de Dorobanți Bistro, potrivit organizatorilor.

Expoziția se va finaliza cu o licitație, realizată prin intermediul unei aplicații de mobil, dedicată acestui eveniment, care poate fi descărcată de pe site-ul Artfirst.ro.

În timpul săptămânii, clădirea Sky Tower este gazda angajaților Ambasadei Republicii Coreea și a companiilor Oracle, PeliFilip, Estée Lauder, Raiffeisen, Bomax, Amadeus, Tinmar, 1&1 Internet, Gecad și Raiffeisen Bank România.

Primul spațiu de birouri închiriat în clădirea de birouri Sky Tower, de către compania Amadeus a fost intermediat de compania noastră, ESOP Consulting l CORFAC International. În total, prin ESOP s-au tranzacționat trei spații de birouri în acest proiect premium, cu un grad de ocupare de peste 98%.

Centrul de afaceri a fost deschis în 2013 și este în acest moment cea mai înaltă clădire din România, având 37 etaje și 137 metri. Ultimul etaj este ocupat de un restaurant elegant, Nor, cu o vedere panoramică asupra zonei Barbu-Văcărescu-Floreasca, primul pol modern de birouri dezvoltat în București.

Sky Tower are o suprafață închiriabilă totală de 41.000 mp, cu spații de birouri de clasă A, certificate la standarde LEED de clădire verde.

Dacă dorești mai multe informații despre birourile de închiriat din Sky Tower, poți dialoga cu un consultant ESOP completând acest scurt formular sau telefonic la  (+4) 0723.26.61.97 sau (+4) 021.528.04.40. Vom răspunde cu plăcere și prompt solicitării tale!


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Raspunsul la Covid 19 – regandirea spatiilor de birouri


In aceasta perioada, intelegerea impactului locului de munca asupra oamenilor este chiar mai importanta decat inainte. Proiectarea locului de munca ne va ajuta sa depasim mai repede aceasta perioada. Odata cu aparitia noului virus si implementarea perioadei de carantina, s-au facut resimtite multe schimbari ce au avut un impact puternic asupra companiilor si a modului […]


Citeste mai mult

Ce fac angajații inimoși la birou de Valentine Day


În clădiri de birouri care ne îmbie la interacțiune, fapte bune și ne oferă momente de bucurie și recunoștință, să tot lucrăm! ESOP a strâns câteva din multele acțiuni frumoase care animă astăzi zonele de recepție din marile proiecte imobiliare. În Timișoara, administratorii proiectului Iulius Tower își ajută angajații firmelor chiriașe să-și  împacheteze profesionist cadourile, […]


Citeste mai mult

Cine sărbătorește Halloween-ul la birou?


Pentru angajații care lucrează în marile parcuri de birouri din București, dar și din alte mari orașe, se organizează evenimente simpatice, care se lasă cu distracție și premii. Ați verificat pagina de Facebook sau aplicația complexului de birouri unde sunteți sau ați observat mișcări de trupe la recepție? Fiți pe fază! La Iași, în clădirile […]


Citeste mai mult