De ce este bine să avem plante la birou

A venit primăvara și este timpul să împrospătăm atmosfera de lucru. Cel mai ușor și pe termen lung este să ne decorăm biroul cu plante de interior, acestea având mai multe beneficii, atât pentru sănătatea noastră, cât și pentru designul locului nostru de muncă.

1. Plantele naturale sunt un umidificator natural al aerului, potrivit lui Doctor Oz, care citează pe Leonard Perry, profesor la Universitatea din Vermont. Cele mai eficiente în acest sens sunt ferigile, care se găsesc din abundență și în florăriile românești.

2. Un ghiveci cu un aranjament floral frumos inspiră creativitatea și ne dă energie, potrivit aceleiași surse. Culorile vibrante ale frunzelor și florilor din ghiveci provoacă indirect o atmosferă de creație și energie vibrantă.

3. Pentru persoanele care suferă de alergii, plantele potrivite la birou înlocuiesc doctorul.

De exemplu, planta numită Chlorophytum comosum sau planta păianjen, chiar dacă are o înfățișare comună și se găsește pe casa scărilor în aproape toate clădirile mari, ea este acolo cu un scop, pentru că are proprietăți deosebite în filtrarea aerului de praf și alergeni. Această plantă nu trebuie să lipsească din birourile și casele persoanelor predispuse la alergii.

4. Curăță aerul de impurități și eliberează oxigen. Cea mai eficientă din acest punct este iedera, aflată pe primul loc într-un top realizat de NASA în rândul plantelor care produc cel mai mult oxigen. Iedera este și în vogă în acest moment și datorită aspectului său sălbatic, apreciat în amenajările acestui an.

Menținerea unui contact vizual cu elemente din natură ne crește calitatea vieții, spun cercetătorii care au inventat și o știință în acest sens, Biophilia. Anthurium este cel mai bun din acest punct de vedere, atunci când este înflorit, recomandă specialiștii.

Și în ultimul rând, să nu uităm că plantele ne înfrumusețează biroul și ne personalizează punctul de lucru, în fața colegilor noștri și partenerilor de afaceri.

Dacă dorești mai multe informații despre birourile de închiriat din București, poți dialoga cu un consultant ESOP completând acest scurt formular sau telefonic la  (+4) 0723.26.61.97 sau (+4) 021.528.04.40. Vom răspunde cu plăcere și prompt solicitării tale!


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Raspunsul la Covid 19 – regandirea spatiilor de birouri


In aceasta perioada, intelegerea impactului locului de munca asupra oamenilor este chiar mai importanta decat inainte. Proiectarea locului de munca ne va ajuta sa depasim mai repede aceasta perioada. Odata cu aparitia noului virus si implementarea perioadei de carantina, s-au facut resimtite multe schimbari ce au avut un impact puternic asupra companiilor si a modului […]


Citeste mai mult

Ce fac angajații inimoși la birou de Valentine Day


În clădiri de birouri care ne îmbie la interacțiune, fapte bune și ne oferă momente de bucurie și recunoștință, să tot lucrăm! ESOP a strâns câteva din multele acțiuni frumoase care animă astăzi zonele de recepție din marile proiecte imobiliare. În Timișoara, administratorii proiectului Iulius Tower își ajută angajații firmelor chiriașe să-și  împacheteze profesionist cadourile, […]


Citeste mai mult

Cine sărbătorește Halloween-ul la birou?


Pentru angajații care lucrează în marile parcuri de birouri din București, dar și din alte mari orașe, se organizează evenimente simpatice, care se lasă cu distracție și premii. Ați verificat pagina de Facebook sau aplicația complexului de birouri unde sunteți sau ați observat mișcări de trupe la recepție? Fiți pe fază! La Iași, în clădirile […]


Citeste mai mult

Adaugati un comentariu nou

*/ ?>