Biroul hibrid al viitorului va îmbina un mixt de funcțiuni

Biroul viitorului seamănă foarte mult cu un amalgam de birouri din trecut, reinventate, cu unele trucuri importante, este concluzia unui articol de analiză, recent publicat de publicația internațională Fortune.

Biroul unei mari companii care lucrează cu tineri nu va mai fi împărțit în posturi de lucru pentru fiecare angajat, ci în zone amenajate diferit. Acestea le vor oferi angajaților autonomia să-și schimbe locul, să se deplaseze prin sediul de birouri, concluzionează jurnaliștii care au intervievat mai mulți manageri de mari companii internaționale și producători de mobilier de birou.

Angajații din ziua de astăzi au nevoie de spații de birouri adaptate muncii lor, care pune accent pe creativitate și inovație, mai mult ca oricând. Drept pentru care și biroul zilele de mâine, al viitorului, trebuie să le creeze condițiile perfecte de lucru. Cum? Ajutându-i să se simtă bine la birou, într-un singur loc să aibă liniște când doresc, dar și un mediu potrivit de networking, când au nevoie de feedback și de muncă în echipă, iar la finalul zilei de lucru spații de relaxare aproape.

Spațiile de birouri pentru următoarea generație combină birourile private, acum reinventate, în camere izolate fonic (sound-proof rooms), cu design inovator, unde angajații pot să își preia apelurile telefonice sau să se concentreze pe lucru individual, open space-ul dus uneori la extrem – calculator lângă calculator pe un birou imens, unde angajații să conlucreze la proiecte (mai ales în domeniul IT&C), zonele de open space cubicle (cu separatoare între birouri), zonele comune tip louge.

Vă place acest concept al biroului viitorului? Nouă da!

Dacă doriți un spațiu nou de birouri, unde să puteți amenaja un astfel de birou al viitorului, consultanții ESOP vă pot ajuta. Acum este momentul, este cea mai mare ofertă de clădiri de birouri ultramoderne din ultimii cinci ani, care să permită astfel de amenajări și condițiile financiare sunt flexibile.

Pentru mai multe informații despre birourile de închiriat din București, puteți dialoga cu un consultant ESOP completând acest scurt formular sau telefonic la  (+4) 0723.26.61.97 sau (+4) 021.528.04.40. Vom răspunde cu plăcere și prompt solicitării!


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Raspunsul la Covid 19 – regandirea spatiilor de birouri


In aceasta perioada, intelegerea impactului locului de munca asupra oamenilor este chiar mai importanta decat inainte. Proiectarea locului de munca ne va ajuta sa depasim mai repede aceasta perioada. Odata cu aparitia noului virus si implementarea perioadei de carantina, s-au facut resimtite multe schimbari ce au avut un impact puternic asupra companiilor si a modului […]


Citeste mai mult

Ce fac angajații inimoși la birou de Valentine Day


În clădiri de birouri care ne îmbie la interacțiune, fapte bune și ne oferă momente de bucurie și recunoștință, să tot lucrăm! ESOP a strâns câteva din multele acțiuni frumoase care animă astăzi zonele de recepție din marile proiecte imobiliare. În Timișoara, administratorii proiectului Iulius Tower își ajută angajații firmelor chiriașe să-și  împacheteze profesionist cadourile, […]


Citeste mai mult

Cine sărbătorește Halloween-ul la birou?


Pentru angajații care lucrează în marile parcuri de birouri din București, dar și din alte mari orașe, se organizează evenimente simpatice, care se lasă cu distracție și premii. Ați verificat pagina de Facebook sau aplicația complexului de birouri unde sunteți sau ați observat mișcări de trupe la recepție? Fiți pe fază! La Iași, în clădirile […]


Citeste mai mult

Adaugati un comentariu nou

*/ ?>