5 lucruri de făcut la birou, înainte de a pleca în vacanță

Sociologii străini consideră că pregătirea la birou înainte de plecarea în vacanță ne ajută să ne bucurăm de liniște pe timpul vacanței și apoi să fim mai relaxați, în prima zi de lucru, la întoarcere. Așa că ne recomandă să urmărim  pe checklist:

1. Să realizăm un text personalizat pentru emailul de Auto Replay, Out of Office și să-l setăm pe Outlook-ul emailului de serviciu. În acest email este obligatoriu să fie trecută perioada absenței de la birou. În cazul în care folosim și o căsuță vocală, să avem grijă ca vocea înregistrată să aibă un ton cât mai cald și mai politicos.

2. Să facem curățenie pe birou, pentru că psihologii consideră că întoarcerea la muncă va fi mult mai ușoară și reconfortantă dacă vom sta în fața unui birou curat, ordonat, cu cât mai puține obiecte, hârtii pe el. Și vom avea un randament mai mare, în prima zi după vacanță. Să udăm florile.

3. Să ne setăm un update pe toate device-uri de la birou pe care lucrăm.

4. Să stabilim de acum în calendar primele trei lucruri ce trebuie realizate la întoarcerea din vacanță, cu prioritate. În acest fel va fi mai ușor să ne intrăm în ritm la întoarcerea din vacanță.

5. Să spunem managerilor, colegilor din echipa din care facem parte la proiectul la care lucrăm în mod curent unde plecăm în vacanță, unde suntem de găsit, în caz de urgență.

Și apoi să nu uităm să stingem lumina din birou, dacă nu avem deja un sistem inteligent de iluminat cu senzor.
Vacanță plăcută! Sărbători fericite!

Dacă dorești mai multe informații despre birourile de închiriat din București, poți dialoga cu un consultant ESOP completând acest scurt formular sau telefonic la  (+4) 0723.26.61.97 sau (+4) 021.528.04.40. Vom răspunde cu plăcere și prompt solicitării tale!


Alexandru Petrescu

Managing Partner si Fondator al companiei ESOP Consulting | CORFAC International cu 20 de ani de experienta in consultanta imobiliara si antreprenoriat.

Postari similare

Măsurile OFICIALE privind munca în birourile cu spații comune în sistem deschis – open space în perioada stării de alertă


Toți angajatorii trebuie să asigure condiții și să verifice zilnic ca angajații să poarte obligatoriu măști de protecție, să treacă printr-un triaj la intrarea în fiecare schimb de lucru, când li se ia temperatura și li se observă starea generală de sănătate (să nu aibă simptome de COVID) și să-și dezinfecteze mâinile înainte de intrarea […]


Citeste mai mult

În ce condiții se pot întoarce angajații în clădirile mari, cu birouri deschise, din 15 mai 2020


Institutul Național de Sănătate Publică (INSP) recomandă o serie de reguli pentru firmele ai căror angajați lucrează în birouri deschise. Printre acestea, se numără măștile de protecție, spălatul pe mâini, programul decalat de intrare în clădire, triajul zilnic – inclusiv cu luarea temperaturii, o distanță minimă de 1,5 metri între birouri și separatoare cu paravane […]


Citeste mai mult

Ce este vinieta introdusă în București, ce zone cuprinde și cât va costa


De anul viitor, din 2020, mașinile poluante, care au norme sub Euro 3 (Non-Euro, Euro 1 și Euro 2) nu vor mai avea voie să circule în zona centrală, iar proprietarii lor vor fi obligați să plătească o vinietă, o taxă pentru a putea circula pe celelalte străzi din oraș, care va costa de la […]


Citeste mai mult

*/ ?>