Declaratia fiscala pentru cladirile mixte

Actele necesare la depunerea Declaratiei fiscale, pentru cladirile mixte

Pana la 31 martie este obligatoriu ca fiecare proprietar care detine o cladire cu destinatie rezidentiala, dar în care se afla înregistrat un sediu social al unei firme sa depuna o Declaratie fiscala, la Directia de taxe si impozite de care care apartine – de sector.

Atentie, aceasta declaratie tipizata se gaseste la ghiseele de informatii, dar se poate descarca si de pe site-ul directiei de impozite de sector (pentru fiecare din cele sase sectoare din Bucuresti exista un antet diferit).

Aici puteti descarca declaratia tipizata pentru Sectorul 1 Bucuresti!

Pentru a fi primita la Registratura, declaratiei fiscale i se anexeaza obligatoriu urmatoarele documente:

  • copie dupa cartea de identitate a proprietarului,
  • copie dupa contractul de comodat prin care firma si-a stabilit sediul la acea adresa,
  • copie dupa actele de proprietate ale locuintei,
  • inca o declaratie pe proprie raspundere prin care proprietarul precizeaza ca firma nu desfasoara activitate economica si nu sunt deduse cheltuielile cu utilitatile (la sectorul 1 exista un tipizat special si pentru aceasta a doua declaratie, dar nu la toate sectoarele sunt formulare tip).

Nu lasati pe ultima zi din luna, pentru ca sunt deja cozi la ghisee!

Dacă dorești mai multe informații despre birourile de închiriat în vile în București, poți dialoga cu un consultant ESOP completând acest scurt formular sau telefonic la  (+4) 0723.26.61.97 sau (+4) 021.528.04.40. Vom răspunde cu plăcere și prompt solicitării tale!


Alexandru Petrescu

Managing Partner si Fondator al companiei ESOP Consulting | CORFAC International cu 20 de ani de experienta in consultanta imobiliara si antreprenoriat.



Thumb
937 mp

Birouri in vila de inchiriat

Romana, Bucuresti
  • 15.000€, negociabil
Thumb
480 - 1.740 mp

Birouri de inchiriat in vila

Aviatorilor, Bucuresti
  • Preț la cerere!
Thumb
449 - 1.298 mp

Sediu birouri de inchiriat

Romana, Bucuresti
  • 6.960 - 20.119€, negociabil
Thumb
850 mp

Spatii in vila la inchiriere

Dacia, Bucuresti
  • 7.000€, negociabil

Postari similare

Măsurile OFICIALE privind munca în birourile cu spații comune în sistem deschis – open space în perioada stării de alertă


Toți angajatorii trebuie să asigure condiții și să verifice zilnic ca angajații să poarte obligatoriu măști de protecție, să treacă printr-un triaj la intrarea în fiecare schimb de lucru, când li se ia temperatura și li se observă starea generală de sănătate (să nu aibă simptome de COVID) și să-și dezinfecteze mâinile înainte de intrarea […]


Citeste mai mult

În ce condiții se pot întoarce angajații în clădirile mari, cu birouri deschise, din 15 mai 2020


Institutul Național de Sănătate Publică (INSP) recomandă o serie de reguli pentru firmele ai căror angajați lucrează în birouri deschise. Printre acestea, se numără măștile de protecție, spălatul pe mâini, programul decalat de intrare în clădire, triajul zilnic – inclusiv cu luarea temperaturii, o distanță minimă de 1,5 metri între birouri și separatoare cu paravane […]


Citeste mai mult

Ce este vinieta introdusă în București, ce zone cuprinde și cât va costa


De anul viitor, din 2020, mașinile poluante, care au norme sub Euro 3 (Non-Euro, Euro 1 și Euro 2) nu vor mai avea voie să circule în zona centrală, iar proprietarii lor vor fi obligați să plătească o vinietă, o taxă pentru a putea circula pe celelalte străzi din oraș, care va costa de la […]


Citeste mai mult

Adaugati un comentariu nou

*/ ?>