Vilă istorică lângă Palatul Cotroceni

Benefit Seven, firma care oferă serviciile 7card,
a închiriat o vilă istorică lângă Palatul Cotroceni, prin intermediul ESOP Consulting

Vila închiriată de Benefit Seven va servi ca spaţiu de birouri pentru stafful companiei şi este amplasată într-o zonă premium, în apropierea Palatului Cotroceni. Tranzacţia de birouri, intermediată de ESOP, prevede închirierea integrală a vilei ce are o suprafaţă construită de 740 mp. Clădirea de patrimoniu, realizată în stil neoromânesc a fost renovată recent şi este un reper de eleganţă în zonă.

În 2015, a crescut cu 20% numărul tranzacţiilor mari, cu vile ce au suprafeţe cuprinse între 300 şi 1.200 mp, reprezentative pentru zonele unde sunt amplasate, atât construcţii vechi, bine renovate, precum cea din zona Cotroceni, cât şi vile noi, cu design plăcut din zone precum Domenii, Unirii şi Primăverii. Benefit Seven este un chiriaş din domeniul serviciilor personale de nişă, aflat într-o creştere accelerată, care a decis să-şi facă un upgrade al spaţiului de birouri prin intermediul nostru, alegând o locaţie de lux şi o clădire memorabilă”, afirmă Alexandru Petrescu, Managing Partner la ESOP Consulting / Corfac International.

  • Vila impunătoare, ca design şi finisaje, are în total 13 camere şi şase grupuri sanitare, plus o bucătărie, toate cu o suprafaţă construită cumulată de 740 mp, fiind dispusă pe demisol, parter, etaj şi mansardă. Curtea individuală este pretabilă şi pentru parcare şi pentru spaţiu verde.

În 2015, activitatea companiei noastre s-a dezvoltat rapid, ajungând la un număr de 10.000 abonaţi activi ai serviciilor 7card, o dublare faţă de 2014 şi un număr de 229 săli, în creştere cu 62% faţă de 2014, ceea ce a dus la creşterea numărului de angajaţi şi implicit la nevoia de extindere a spaţiului de birouri. Am ales o clădire emblematică, renovată, într-o zonă de top, care să ofere unicitate spaţiului nostru de lucru. Amenajarea spaţiului interior a durat câteva luni, pentru că am dorit să personalizăm birourile în funcţie de destinaţia lor şi in acest sens am achizitionat obiecte de design, apelând la picturi, corpuri de iluminat, dar si mic mobilier în culori vibrante”, declară Cătălin Ivaşcu, Operations Manager & Co-owner Benefit Seven.

Despre Benefit Seven, compania care oferă serviciile 7card

Benefit Seven a fost înfiinţată în 2012 şi este o companie deţinută de trei antreprenori români, Andrei Creţu, Iulian Circiumaru si Cătălin Ivaşcu, care au adus pentru prima dată în România serviciile de carduri unice, care oferă corporatiştilor acces concomitent la 230 cluburi sportive din marile oraşe ale ţării.

7card este un abonament lunar care permite accesul la săli de sport din Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca, Braşov, Iaşi, Ploieşti, Craiova, Craiova şi Piteşti. Reţeaua numără în prezent 10.000 de abonaţi activi şi un număr de 230 săli de sport.

Un card unic de acces la o gamă variată de activităţi sportive, 7 Card se adresează atât angajaţilor, cât şi companiilor, aducând beneficii reale de flexibilitate, diversitate şi uşurinţă în utilizare. Abonaţii 7card sunt angajaţi ai companiilor din domenii precum IT&C, pharma, retail, bănci, FMCG, telefonie mobilă, asigurări etc.

Dacă ai nevoie de servicii de consultanță imobiliară, ne-ar face plăcere să ne cunoaștem! Trimite-ne un email și revenim în maxim 24 de ore![contact-form-7 404 "Not Found"]


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Clădirile de birouri boutique din București își păstrează atractivitatea în 2020 pentru chiriași și investitori


În acest an, s-au dat în folosință sau sunt în curs de livrare doua clădiri noi de tip boutique, cu finisaje premium și cu suprafață de până în 10.000 mp, situate în zone centrale. Acestea vor avea în total o suprafață de 13.000 mp spații de birouri de clasă A. Anul viitor se estimează că […]


Citeste mai mult

Piața spațiilor de birouri în trimestrul trei a fost trasă în sus de renegocieri


În trimestrul trei din 2020, abia încheiat, piața închirierilor de birouri a cumulat 56.730 mp și s-a apropiat ca volum de același trimestru din 2019, reprezentând circa 88% din acea perioadă, potrivit unei analize realizate de compania ESOP Consulting. Pentru mai mult de jumătate dintre aceste spații, chiriașii au preferat să rămână în aceleași clădiri […]


Citeste mai mult

Tranzacțiile mari de birouri, de peste 10.000 mp au fost realizate doar de companii din domeniile IT&C și Financiar, în 2019


• Împărțirea pieței de birouri după mărimea spațiilor noi tranzacționate: marii chiriași de birouri au dominat piața în 2019, în București, segmentul tranzacțiilor cu suprafețe de peste 10.000 mp cumulând cel mai mare volum de spații noi tranzacționate • 75% din marii chiriași au fost din domeniul IT&C și 25% din domeniul Financiar Șapte tranzacții […]


Citeste mai mult

Adaugati un comentariu nou

*/ ?>