Topul centrelor regionale unde s-au vândut cele mai multe imobile din România

În primele nouă luni din 2017, în topul vânzărilor de imobile conduce Bucureștiul, urmat de județul Cluj – pe locul doi, județul Ilfov – pe locul trei, județul Timiș – pe locul patru și județul Iași pe locul cinci.

Cele mai multe vânzări de imobile au fost înregistrate în București – un număr de 57.116, urmat de următoarele județe: Cluj – cu 30.533 vânzări de imobile, Ilfov – 26.582, Timiș – 24.486 și Iași cu 22.997 vânzări, potrivit ultimului comunicat ANCPI (Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară).

În top 10 teritorii unde au avut loc cele mai multe vânzări de imobile (terenuri, case, apartamente și clădiri comerciale), intră și județele Constanța, Brașov, Suceava, Prahova și Arad.

În topul celor mai multe vânzări de imobile din țară se află București, Cluj, Timiș, Iași și Brașov, centre de dezvoltare care au și cele mai mari piețe de birouri din România.

Faptul că în aceste centre universitare a crescut interesul pentru piața de muncă, în cea mai mare parte calificată, pentru companii de IT&C, BPO și outsourcing, a generat un efect al bulgărelui de zăpadă pe toate segmentele pieței imobiliare: s-a dezvoltat piața de birouri, unde mari companii internaționale au închiriat spații cu suprafețe importante, apoi segmentul rezidențial -ca urmare a creșterii puterii de cumpărare în zonă și în cele din urmă segmentul de piață al terenurilor potrivite pentru proiecte viitoare”, afirmă Alexandru Petrescu, Managing Partner la ESOP Consulting l CORFAC International.

În topul centrelor care au strâns cele mai multe tranzacții în 2017, în primele trei trimestre se află Bucureștiul, urmat de județele Timiș, Iași, Brașov și Cluj, potrivit unui raport ESOP.

În total, din ianuarie și până la sfârșitul lunii septembrie 2017 au fost înregistrate, în toată țara, 451.072 vânzări de imobile, potrivit ANCPI.
În luna septembrie 2017, numărul imobilelor care au făcut obiectul contractelor de vânzare-cumpărare, la nivel național, a fost de 57.778 unități.

Dacă dorești mai multe informații despre spatiile de birouri de vânzare din București, poți dialoga cu un consultant ESOP completând acest scurt formular sau telefonic la  (+4) 0723.26.61.97 sau (+4) 021.528.04.40. Vom răspunde cu plăcere și prompt solicitării tale!


Alexandru Petrescu

Managing Partner si Fondator al companiei ESOP Consulting | CORFAC International cu 20 de ani de experienta in consultanta imobiliara si antreprenoriat.



Thumb
2.392 mp constr.

Vanzare office building

Calea Victoriei, Bucuresti
  • Preț la cerere!
Thumb
10.934 mp constr.

Office building de vanzare

Universitate, Bucuresti
  • Preț la cerere!
Thumb
1.233 - 8.800 mp constr.

Hundertwasser House

Caramfil, Bucuresti
  • 1.900.000 - 17.000.000€, negociabil
Thumb
15.517 mp constr.

Spatii in cladire de birouri

Grozavesti, Bucuresti
  • Preț la cerere!

Postari similare

Clădirile de birouri din zona centrală ZACA și proiectele din afara zonei cu interdicții pentru mașinile poluante


Update 24.10.2019 Primăria Capitalei a aprobat introducerea vinietei în București. În zona centrală, nu vor mai avea voie de anul viitor mașinile sub euro 3 (Non-Euro, Euro 1 și Euro 2), iar din 2021 nici cele sub Euro 4. Toate mașinile sub euro 5 vor plăti vinietă pentru a circula pe celelalte străzi, în afara […]


Citeste mai mult

Primăria Sectorului 5 propune un proiect pentru dezvoltarea celui mai mare teren liber din București


Primăria Sectorului 5 a organizat de curând o dezbatere publică privind dezvoltarea proiectului Antiaeriană, pe cel mai mare teren liber din București, de circa 110 hectare. Alături de firma noastră, la discuții au fost invitați și reprezentanți ai principalilor dezvoltatori imobiliari din București și ai mai multor mari companii de consultanță imobiliară. Proiectul inițial propune […]


Citeste mai mult

Despre LAST MILE, fenomenul vestic prin care cele mai căutate depozite sunt în oraș


În marile orașe din SUA, Anglia și Germania, acum cele mai vânate spații industriale sunt spațiile logistice din interiorul orașului, cât mai aproape de consumatorul final al companiilor de e-commerce (vânzări online) și al companiilor de curierat, așa numitul last mile (sau pe ultima sută de metri, dacă ar fi să echivalăm cu o expresie […]


Citeste mai mult

*/ ?>