Remus Business Center Bucuresti

Remus BC, cladire noua cu facilitati pentru IMM, exclusiv la ESOP

ESOP Consulting a preluat exclusivitatea pentru Remus BC, o noua cladire cu facilitati pentru IMM-uri, finantata din fonduri europene.

  • Remus BC este un centru pentru sprijinirea afacerilor pentru companii medii si mici, situat central, in zona Calea Calarasilor;
  • ESOP Consulting este lider pe segmentul inchirierii de birouri cu facilitati pentru IMM, fiind desemnat consultantul exclusiv al proiectelor finantate din fonduri europene de 3 din cei 6 dezvoltatori imobiliari implicati in astfel de proiecte;
  • Printre facilitatile oferite IMM-urilor in Remus BC, cofinantat cu bani europeni, se numara o sala de conferinte si o sala de intalniri complet mobilate si echipate, centre de copiere- printare, retea de date-voce si cate doua bucatarii pe fiecare etaj.

Remus BC este in un proiect S+P+5E, central, un business center de calitate superioara aflat in curs de finalizare, cu o suprafata totala inchiriabila de 2.028 mp, cu module de spatii care pornesc de la 84 mp. Spatiile de birouri se predau partitionate, cu reteaua date-voce executata. Cladirea dispune de climatizare, generator pentru sistemele vitale, lift, paza 24 ore, 20 locuri de parcare. Ca facilitati pentru clientii tip IMM, centrul dispune de sala de conferinte si o sala de intalniri complet mobilate si echipate, centre de copiere- printare si cate doua bucatarii pe fiecare etaj, retea de date-voce. La parter exista doua spatii (de 143 mp, respectiv de 60 mp) care pot avea destinatie comerciala.

„Ne bucuram ca dezvoltatorii imobiliari s-au implicat in realizarea de proiecte finantate din fonduri europene. In piata exista o nevoie reala de proiecte cu chirii sustenabile pe termen mediu si lung, in special pe segmentul companiilor start-up si al companiilor medii. Centrele de afaceri sprijinite de fondurile europene vizeaza exact acest segment si incurajeaza mediul de afaceri local, companiile aflate la inceput de drum sau cele in ascensiune”, a declarat Alexandru Petrescu, Managing Partner ESOP Consulting | CORFAC International. “Pentru primul proiect in care am fost implicati, CSDA Siriului, am realizat inchirierea intregii suprafete destinate IMM-urilor in primele 3 luni de la incredintarea mandatului de exclusivitate. Suntem increzatori si in celelalte proiecte si in faptul ca ele sunt o solutie avantajoasa pentru companiile de tip IMM, ce merita fructificata de acest tip de companii“, concluzioneaza managerul ESOP.

Cladirea REMUS Business Center va fi disponibila din primul trimestru din 2014, fiind estimat ca la sfarsitul lunii septembrie-inceputul lunii octombrie 2013 sa se termine lucrarile la fatada si sa se treaca la finisajele interioare.

Trei exclusivitati, in mai putin de un an privind inchirierea spatiilor pentru IMM

In mai putin de un an de cand au fost lansate astfel de proiecte pe piata, ESOP Consulting a mai obtinut doua exclusivitati privind inchirierea spatiilor pentru IMM, in centre de afaceri dezvoltate cu bani europeni. Prima exclusivitate a fost spatiul pentru IMM de 1.250 mp din cladirea CSDA Siriului, pe care ESOP Consulting l-a completat in doar trei luni, aducand patrucompanii tip IMM.

West Gate a fost cel de-al doilea centru pentru IMM-uri preluat in exclusivitate de ESOP, aici fiind disponibili 5.000 mp de spatii cu facilitati pentru intreprinderi mici si mijlocii.

Spatiile destinate IMM-urilor din West Gate se pot inchiria imediat, clientii putandu-se muta de a doua zi dupa semnarea contractului de inchiriere. Ca facilitati, IMM-urile primesc aici servicii de receptie, centrul de copiere, servicii de banking (bancomat), retea broadband, IP voce si date, servicii IT (de ex. retelistica, mentenanta), acces la sala training/prezentare produs, sala meeting si organizare evenimente de networking, centru de traduceri, birou de consultanta fiscala ss birou de consultanta juridica.

Centrul de afaceri din cadrul West Gate ofera firmelor mici si mijlocii, aflate la inceput de drum sau in plina dezvoltare, posibilitatea de a fi alaturi de mari companii, din randul multinationalelor, printre care Citibank, Ericsson, Siemens, Accenture, Alpha Bank, PPD Romania si multe alte nume sonore.

Remus BC este astfel cel de-al treilea contract de exclusivitate pentru spatii de birouri cu facilitati tip IMM, obtinut de ESOP Consulting. Printre primele firme ce au ales sa inchirieze sediul in centrele finantate din fonduri europene, prin intermediul ESOP Consulting l CORFAC International, se numara companiile 360 Insights, Trend Consult, Obero Solutions, Entreprise Business Systems, Deo Volente, Interallis Chemicals si Centrul de Soft.

In Bucuresti, in perioada 2011-2012 au fost avizate initial sapte proiecte care ofera spatii destinate IMM-urilor, cu suprafete incepand de la aproximativ 1.800 mp pana la 15.000 mp, conform studiului de piata realizat de ESOP Consulting, lider pe piata inchirierii de spatii de birouri pentru companiile medii si brandul romanesc numarul 1 pe piata spatiilor de birouri.

Dintre acestea doar cinci au ramas in implementare, finantarea unuia dintre proiecte fiind reziliata si un proiect fiind in stand-by. In acest an se finalizeaza primele trei centre de suport pentru afaceri de acest tip, primele contracte de inchiriere pentru IMM-uri fiind semnate din faza de off plan, inca de la sfarsitul anului 2012. Cladirile de birouri cu facilitati pentru IMM-uri sunt cofinantate de Uniunea Europeana, prin programul Axa prioritara 4 “Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local”, derulat de catre Ministerul Dezvoltarii Locale si Turismului.

Principala conditie impusa dezvoltatorilor pentru a primii granturile de cofinantare este ca o anumita cota din spatiile de birouri rezultate sa fie tranformate in centre de sprijinire si dezvoltare a afacerilor, respectiv sa fie inchiriate numai pentru companiile mici si mijlocii, inclusiv catre start-up-uri. Obiectivul pe termen lung al acestui program este crearea structurilor de sprijinire a afacerilor in scopul atragerii investitiilor si dezvoltarii economice durabile si reducerea ratei somajului.


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Clădirile de birouri boutique din București își păstrează atractivitatea în 2020 pentru chiriași și investitori


În acest an, s-au dat în folosință sau sunt în curs de livrare doua clădiri noi de tip boutique, cu finisaje premium și cu suprafață de până în 10.000 mp, situate în zone centrale. Acestea vor avea în total o suprafață de 13.000 mp spații de birouri de clasă A. Anul viitor se estimează că […]


Citeste mai mult

Piața spațiilor de birouri în trimestrul trei a fost trasă în sus de renegocieri


În trimestrul trei din 2020, abia încheiat, piața închirierilor de birouri a cumulat 56.730 mp și s-a apropiat ca volum de același trimestru din 2019, reprezentând circa 88% din acea perioadă, potrivit unei analize realizate de compania ESOP Consulting. Pentru mai mult de jumătate dintre aceste spații, chiriașii au preferat să rămână în aceleași clădiri […]


Citeste mai mult

Tranzacțiile mari de birouri, de peste 10.000 mp au fost realizate doar de companii din domeniile IT&C și Financiar, în 2019


• Împărțirea pieței de birouri după mărimea spațiilor noi tranzacționate: marii chiriași de birouri au dominat piața în 2019, în București, segmentul tranzacțiilor cu suprafețe de peste 10.000 mp cumulând cel mai mare volum de spații noi tranzacționate • 75% din marii chiriași au fost din domeniul IT&C și 25% din domeniul Financiar Șapte tranzacții […]


Citeste mai mult

Adaugati un comentariu nou

*/ ?>