Remus Business Center Bucuresti

Remus BC, cladire noua cu facilitati pentru IMM, exclusiv la ESOP

ESOP Consulting a preluat exclusivitatea pentru Remus BC, o noua cladire cu facilitati pentru IMM-uri, finantata din fonduri europene.

  • Remus BC este un centru pentru sprijinirea afacerilor pentru companii medii si mici, situat central, in zona Calea Calarasilor;
  • ESOP Consulting este lider pe segmentul inchirierii de birouri cu facilitati pentru IMM, fiind desemnat consultantul exclusiv al proiectelor finantate din fonduri europene de 3 din cei 6 dezvoltatori imobiliari implicati in astfel de proiecte;
  • Printre facilitatile oferite IMM-urilor in Remus BC, cofinantat cu bani europeni, se numara o sala de conferinte si o sala de intalniri complet mobilate si echipate, centre de copiere- printare, retea de date-voce si cate doua bucatarii pe fiecare etaj.

Remus BC este in un proiect S+P+5E, central, un business center de calitate superioara aflat in curs de finalizare, cu o suprafata totala inchiriabila de 2.028 mp, cu module de spatii care pornesc de la 84 mp. Spatiile de birouri se predau partitionate, cu reteaua date-voce executata. Cladirea dispune de climatizare, generator pentru sistemele vitale, lift, paza 24 ore, 20 locuri de parcare. Ca facilitati pentru clientii tip IMM, centrul dispune de sala de conferinte si o sala de intalniri complet mobilate si echipate, centre de copiere- printare si cate doua bucatarii pe fiecare etaj, retea de date-voce. La parter exista doua spatii (de 143 mp, respectiv de 60 mp) care pot avea destinatie comerciala.

„Ne bucuram ca dezvoltatorii imobiliari s-au implicat in realizarea de proiecte finantate din fonduri europene. In piata exista o nevoie reala de proiecte cu chirii sustenabile pe termen mediu si lung, in special pe segmentul companiilor start-up si al companiilor medii. Centrele de afaceri sprijinite de fondurile europene vizeaza exact acest segment si incurajeaza mediul de afaceri local, companiile aflate la inceput de drum sau cele in ascensiune”, a declarat Alexandru Petrescu, Managing Partner ESOP Consulting | CORFAC International. “Pentru primul proiect in care am fost implicati, CSDA Siriului, am realizat inchirierea intregii suprafete destinate IMM-urilor in primele 3 luni de la incredintarea mandatului de exclusivitate. Suntem increzatori si in celelalte proiecte si in faptul ca ele sunt o solutie avantajoasa pentru companiile de tip IMM, ce merita fructificata de acest tip de companii“, concluzioneaza managerul ESOP.

Cladirea REMUS Business Center va fi disponibila din primul trimestru din 2014, fiind estimat ca la sfarsitul lunii septembrie-inceputul lunii octombrie 2013 sa se termine lucrarile la fatada si sa se treaca la finisajele interioare.

Trei exclusivitati, in mai putin de un an privind inchirierea spatiilor pentru IMM

In mai putin de un an de cand au fost lansate astfel de proiecte pe piata, ESOP Consulting a mai obtinut doua exclusivitati privind inchirierea spatiilor pentru IMM, in centre de afaceri dezvoltate cu bani europeni. Prima exclusivitate a fost spatiul pentru IMM de 1.250 mp din cladirea CSDA Siriului, pe care ESOP Consulting l-a completat in doar trei luni, aducand patrucompanii tip IMM.

West Gate a fost cel de-al doilea centru pentru IMM-uri preluat in exclusivitate de ESOP, aici fiind disponibili 5.000 mp de spatii cu facilitati pentru intreprinderi mici si mijlocii.

Spatiile destinate IMM-urilor din West Gate se pot inchiria imediat, clientii putandu-se muta de a doua zi dupa semnarea contractului de inchiriere. Ca facilitati, IMM-urile primesc aici servicii de receptie, centrul de copiere, servicii de banking (bancomat), retea broadband, IP voce si date, servicii IT (de ex. retelistica, mentenanta), acces la sala training/prezentare produs, sala meeting si organizare evenimente de networking, centru de traduceri, birou de consultanta fiscala ss birou de consultanta juridica.

Centrul de afaceri din cadrul West Gate ofera firmelor mici si mijlocii, aflate la inceput de drum sau in plina dezvoltare, posibilitatea de a fi alaturi de mari companii, din randul multinationalelor, printre care Citibank, Ericsson, Siemens, Accenture, Alpha Bank, PPD Romania si multe alte nume sonore.

Remus BC este astfel cel de-al treilea contract de exclusivitate pentru spatii de birouri cu facilitati tip IMM, obtinut de ESOP Consulting. Printre primele firme ce au ales sa inchirieze sediul in centrele finantate din fonduri europene, prin intermediul ESOP Consulting l CORFAC International, se numara companiile 360 Insights, Trend Consult, Obero Solutions, Entreprise Business Systems, Deo Volente, Interallis Chemicals si Centrul de Soft.

In Bucuresti, in perioada 2011-2012 au fost avizate initial sapte proiecte care ofera spatii destinate IMM-urilor, cu suprafete incepand de la aproximativ 1.800 mp pana la 15.000 mp, conform studiului de piata realizat de ESOP Consulting, lider pe piata inchirierii de spatii de birouri pentru companiile medii si brandul romanesc numarul 1 pe piata spatiilor de birouri.

Dintre acestea doar cinci au ramas in implementare, finantarea unuia dintre proiecte fiind reziliata si un proiect fiind in stand-by. In acest an se finalizeaza primele trei centre de suport pentru afaceri de acest tip, primele contracte de inchiriere pentru IMM-uri fiind semnate din faza de off plan, inca de la sfarsitul anului 2012. Cladirile de birouri cu facilitati pentru IMM-uri sunt cofinantate de Uniunea Europeana, prin programul Axa prioritara 4 “Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local”, derulat de catre Ministerul Dezvoltarii Locale si Turismului.

Principala conditie impusa dezvoltatorilor pentru a primii granturile de cofinantare este ca o anumita cota din spatiile de birouri rezultate sa fie tranformate in centre de sprijinire si dezvoltare a afacerilor, respectiv sa fie inchiriate numai pentru companiile mici si mijlocii, inclusiv catre start-up-uri. Obiectivul pe termen lung al acestui program este crearea structurilor de sprijinire a afacerilor in scopul atragerii investitiilor si dezvoltarii economice durabile si reducerea ratei somajului.


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Principalele tendințe pe piața spațiilor de birouri după începerea noului an școlar


Începută treptat din primăvară, revenirea graduală la birou se așteaptă să înregistreze un nou val în această toamnă, odată cu deschiderea noului an școlar. Începerea școlii poate stimula revenirea mai multor angajați la birou, în special a angajaților care au copii la grădinițe și școli ce se află în proximitatea clădirii de birouri unde lucrează. […]


Citeste mai mult

Instituția Internațională SEK Bucharest International School își deschide prima școală din România, în Sema Parc


River Development anunță că Instituția Internațională SEK  își deschide prima școală din România într-o clădire din Sema Parc, pentru activități educaționale curente și extindere viitoare. Tranzacția a fost intermediată de ESOP Consulting, companie locală de consultanță specializată în servicii imobiliare. Fondată în 1892, Instituția Internațională SEK oferă elevilor săi un program de studii trilingve și […]


Citeste mai mult

5 moduri de lucru hibrid pentru a facilita revenirea la birou


Cu un context pandemic mai relaxat, inclusiv fără obligativitatea purtării măștilor în interior, companiile, alături de angajați, decid dacă folosesc în continuare sistemul de muncă hibrid si care dintre cele 5 moduri de lucru hibrid li se potriveste cel mai bine. Este posibil ca angajații să fi lucrat din mai multe locuri în această perioadă […]


Citeste mai mult