Divizia Birouri Corporate din cadrul ESOP Consulting

Mirela Raicu va conduce divizia Birouri Corporate din cadrul companiei ESOP Consulting

Din ianuarie 2014, Mirela Raicu va ocupa functia de Manager al diviziei Birouri Corporate din cadrul ESOP Consulting | CORFAC International, urmand a coordona activitatea de tranzactionare a spatiilor de birouri cu suprafete cuprinse intre 1.000 si 20.000 mp.

Dezvoltarea diviziei Birouri Corporate este prevazuta in strategia de business in 2014 a ESOP Consulting, ce are in perspectiva cresterea companiei in doua directii distincte: divizia IMM si divizia Corporate.

„In 2013 am reusit sa crestem volumul de afaceri cu 35%, prin echipa de consultanti ESOP tranzactionandu-se peste 40.000 mp, declara Alexandru Petrescu, Managing Partner ESOP Consulting l CORFAC International. Pentru 2014, ne-am propus sa acceleram dezvoltarea celor doua divizii – cea de IMM-uri, unde suntem lideri de piata si divizia Corporate, care sa ofere servicii de consultanta clientilor care au nevoie de spatii de birouri cu suprafete intre 1.000 si 20.000 mp”, adauga Alexandru Petrescu.

Mirela Raicu este partener fondator al companiei ESOP Consulting ?i activeaza pe piata de birouri din Romania de 12 ani, fiind unul dintre cei mai experimentati brokeri imobiliari specializati in tranzactii cu spatii de birouri. Mirela Raicu a fost implicata de-a lungul carierei sale in tranzactii importante care depasesc suprafata de 85.000 mp, printre companille carora a oferit consultanta in gasirea unui sediu nou regasindu-se Cosmote, Enel, Ipsos, Teamnet, Mega Image, Konika Minolta, Mediplus, Agroalim Distribution, Pagini Aurii, SBS Broadcasting etc.

Pana in prezent, in afara de implicarea in activitatile de consultanta, Mirela Raicu a detinut atributii de conducere a departamentului de marketing si dezvoltare in cadrul ESOP.

„Daca anul 2013 s-a remarcat prin reluarea planurilor de dezvoltare de catre numeroase companii din domeniul IT & C, credem ca 2014, pe langa consolidarea acestui trend, va aduce dezvoltari de business si in alte domenii. Am remarcat faptul ca atat companiile multinationale cat si cele locale au in prezent nevoie de servicii de consultanta personalizate, de analize comparative ample si de un broker apt sa construiasca solutii viabile pentru scenarii complexe de business. Avem incredere ca modul de lucru antreprenorial, inovativ si orientat spre gasirea de solutii win-win, care caracterizeaza ESOP va fi un atu important intr-o piata ce creste in maturitate”, declara Mirela Raicu, Manager Divizie Birouri Corporate in cadrul ESOP Consulting l CORFAC International.

Compania ESOP Consulting s-a bucurat de cresterea continua a numarului tranzactiilor pe piata spatiilor de birouri chiar si in contextul mai dificil al ultimilor 4 ani, inregistrand in perioada 2010-2013 o crestere anuala cuprinsa intre 20 si 35%.


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Principalele tendințe pe piața spațiilor de birouri după începerea noului an școlar


Începută treptat din primăvară, revenirea graduală la birou se așteaptă să înregistreze un nou val în această toamnă, odată cu deschiderea noului an școlar. Începerea școlii poate stimula revenirea mai multor angajați la birou, în special a angajaților care au copii la grădinițe și școli ce se află în proximitatea clădirii de birouri unde lucrează. […]


Citeste mai mult

Instituția Internațională SEK Bucharest International School își deschide prima școală din România, în Sema Parc


River Development anunță că Instituția Internațională SEK  își deschide prima școală din România într-o clădire din Sema Parc, pentru activități educaționale curente și extindere viitoare. Tranzacția a fost intermediată de ESOP Consulting, companie locală de consultanță specializată în servicii imobiliare. Fondată în 1892, Instituția Internațională SEK oferă elevilor săi un program de studii trilingve și […]


Citeste mai mult

5 moduri de lucru hibrid pentru a facilita revenirea la birou


Cu un context pandemic mai relaxat, inclusiv fără obligativitatea purtării măștilor în interior, companiile, alături de angajați, decid dacă folosesc în continuare sistemul de muncă hibrid si care dintre cele 5 moduri de lucru hibrid li se potriveste cel mai bine. Este posibil ca angajații să fi lucrat din mai multe locuri în această perioadă […]


Citeste mai mult