Konica Minolta, relocare

Konica Minolta Business Solutions Romania alege zona de Nord

Incepand cu luna august 2006, Konica Minolta Business Solutions Romania se va muta in Domenii Business Center, anunta ESOP, consultantul imobiliar ce a mediat relocarea. Konica Minolta Business Solutions Romania este o companie multinationala care distribuie si asigura servicii pentru copiatoare, faxuri, imprimante, echipamente multifunctionale si ofera solutii complete de management al documentelor pe piata romaneasca.

Spatiul ales de companie este intr-o zona cu avantaje deosebite, motiv pentru care este relocat atat sediul central cat si centrul de service , posibilitatile de acces la spatii de parcare reprezentand unul din aspectele determinante in alegerea acestei locatii. Cladirea dispune de climatizare centralizata, mocheta, tavan fals, inflastructura IT, etc. Aditional spatiului de birouri a fost inchiriat si un spatiu de depozitare, astel suprafata totala inchiriata de catre Konica Minolta fiind de 1.488 mp.

Pe o piata in care solutiile disponibile la un moment dat sunt destul de limitate, spatiul ales de Konica Minolta la recomandarea ESOP este o alegere deosebit de buna, datorita faptului ca intruneste o serie de criterii importante pentru companie : un spatiu de birouri comfortabil si cu dotari moderne, un spatiu de depozitare in imediata apropriere, cu conditii adecvate depozitarii diverselor echipamente Konica Minolta, existenta locurilor de parcare in zona, un raport calitate – pret corect in conditiile pietei.

“Intr-un Bucuresti tot mai aglomerat si zgomotos, spatiul ales de Konica Minolta este situat intr-o oaza de verdeata si liniste, si astfelde zone sunt rar intalnite in Bucuresti. Pozitionarea sa in zona de nord a orasului, cu acces usor catre centrul orasului sporesc atractivitate si utilitatea” declara Mirela Raicu marketing manager in cadrul Esop. “Toate spatiile din complex sunt in momentul de fata inchiriate, insa a fost deja lansat in executie un proiect pentru construirea unui proiect pentru construirea unui imobil de 600 mp, cu o dispunere D+P+2 etaje, ce va fi finalizat la inceputul anului 2007. Spatiul va fi ideal pentru o companie ce doreste un sediu elegant, intr-o zona cu totul deosebita in Bucuresti” adauga reprezentantul Esop.


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Clădirile de birouri boutique din București își păstrează atractivitatea în 2020 pentru chiriași și investitori


În acest an, s-au dat în folosință sau sunt în curs de livrare doua clădiri noi de tip boutique, cu finisaje premium și cu suprafață de până în 10.000 mp, situate în zone centrale. Acestea vor avea în total o suprafață de 13.000 mp spații de birouri de clasă A. Anul viitor se estimează că […]


Citeste mai mult

Piața spațiilor de birouri în trimestrul trei a fost trasă în sus de renegocieri


În trimestrul trei din 2020, abia încheiat, piața închirierilor de birouri a cumulat 56.730 mp și s-a apropiat ca volum de același trimestru din 2019, reprezentând circa 88% din acea perioadă, potrivit unei analize realizate de compania ESOP Consulting. Pentru mai mult de jumătate dintre aceste spații, chiriașii au preferat să rămână în aceleași clădiri […]


Citeste mai mult

Tranzacțiile mari de birouri, de peste 10.000 mp au fost realizate doar de companii din domeniile IT&C și Financiar, în 2019


• Împărțirea pieței de birouri după mărimea spațiilor noi tranzacționate: marii chiriași de birouri au dominat piața în 2019, în București, segmentul tranzacțiilor cu suprafețe de peste 10.000 mp cumulând cel mai mare volum de spații noi tranzacționate • 75% din marii chiriași au fost din domeniul IT&C și 25% din domeniul Financiar Șapte tranzacții […]


Citeste mai mult

Adaugati un comentariu nou

*/ ?>