Headvertising, relocare

Headvertising aleg un spatiu reprezentativ in zona de nord

Incepand cu luna iulie compania de publicitate Headvertising are un nou sediu anunta ESOP agentia imobiliara care a mediat tranzactia.

Headvertising este o agentie de publicitate full-service independenta, infiintata in Romania in anul 1998. Ideea unor insideri ai industriei care au dorit sa se rupa de conventiile si constrangerile retelelor de publicitate multinationale, Headvertising este un loc dedicat libertatii creative si inventivitatii. Avand in subordine o echipa de 30 de oameni, incluzand echipele ATL precum si labelul de comunicare neconventionala, Rock & Roll, reprezentantii managementului companiei declara ca trebuie sa se gandeasca de fiecare data la asa-numitul element al stratificarii pe temperamente. Reunind un grup de creativi vulcanici cu oamenii energici de BTL si personalul administrativ mai asezat, agentia a considerat mereu gasirea unei locatii adecvate o adevarat provocare.

Spatiul ales este intr-o cladire de birouri situata in zona de nord, cu o dispunere S+P+10 etaje, ce ofera o frumoasa priveliste catre lacul Herastrau. Compania isi are sediul la etajul 8 al cladirii, pe o suprafata de 400 mp.”Spatiile deschise au fost mereu prioritare in alegerea unei locatii pentru ca produsele industriei de publicitate se bazeaza in mare parte pe fluxul de idei si pe imagine/coloristica. Pentru a incuraja schimbul de idei si creativitatea, ne-am indreptat mereu catre spatii deschise care pot fi usor customizate pentru a oferi o atmosfera primitoare si stimulanta” spune Directorul Financiar al Headvertising, Mihai Cocea.

Designul de tip open al spatiului a permis o buna impartire, finisajele moderne si de calitate, precum si dotarile existente necesare desfasurarii la standarde inalte a activitatii specifice de birou, au fost puncte forte in luarea deciziei pentru inchirierea acestui spatiu de catre Headvertising.

Lucrand cu clienti importanti printre care se numara Red Bull, HVB Bank, Daimler Chrysler, Orange si Amica, reprezentantii agentiei declara ca brainstorming-ul intr-o locatie bine aleasa este cheia solutiilor that work best (asa cum spune si sloganul agentiei). Deoarece au cautat sa furnizeze echipelor creative un mediu propice demersului creativ si in acelasi timp sa dezvolte spatii functionale pentru intalnirile cu clientii si prezentari de credentials, Headvertising a ales solutia oferita de ESOP considerand ca spatiul ofertat se preta customizarii si segmentarii functionale.

“Pe fondul unei cereri in crestere, cladirile de birouri care ofera posibilitatea, inchirierii unor suprafete mai mici de 500 mp sunt din ce in ce mai solicitate, iar spatiile care se elibereaza sunt imediat absorbite de piata. De aceea credem ca firmele care doresc astfel de spatii, trebuie sa-si ia o rezerva de timp de cateva luni pentru cautarea lor, si sa apeleze la o firma de consultanta imobiliara care sa-i informeze imediat ce un spatiu potrivit devine disponibil” afirma Alexandru Petrescu, managing partner la Esop.


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Clădirile de birouri boutique din București își păstrează atractivitatea în 2020 pentru chiriași și investitori


În acest an, s-au dat în folosință sau sunt în curs de livrare doua clădiri noi de tip boutique, cu finisaje premium și cu suprafață de până în 10.000 mp, situate în zone centrale. Acestea vor avea în total o suprafață de 13.000 mp spații de birouri de clasă A. Anul viitor se estimează că […]


Citeste mai mult

Piața spațiilor de birouri în trimestrul trei a fost trasă în sus de renegocieri


În trimestrul trei din 2020, abia încheiat, piața închirierilor de birouri a cumulat 56.730 mp și s-a apropiat ca volum de același trimestru din 2019, reprezentând circa 88% din acea perioadă, potrivit unei analize realizate de compania ESOP Consulting. Pentru mai mult de jumătate dintre aceste spații, chiriașii au preferat să rămână în aceleași clădiri […]


Citeste mai mult

Tranzacțiile mari de birouri, de peste 10.000 mp au fost realizate doar de companii din domeniile IT&C și Financiar, în 2019


• Împărțirea pieței de birouri după mărimea spațiilor noi tranzacționate: marii chiriași de birouri au dominat piața în 2019, în București, segmentul tranzacțiilor cu suprafețe de peste 10.000 mp cumulând cel mai mare volum de spații noi tranzacționate • 75% din marii chiriași au fost din domeniul IT&C și 25% din domeniul Financiar Șapte tranzacții […]


Citeste mai mult

Adaugati un comentariu nou

*/ ?>