Headvertising, relocare

Headvertising aleg un spatiu reprezentativ in zona de nord

Incepand cu luna iulie compania de publicitate Headvertising are un nou sediu anunta ESOP agentia imobiliara care a mediat tranzactia.

Headvertising este o agentie de publicitate full-service independenta, infiintata in Romania in anul 1998. Ideea unor insideri ai industriei care au dorit sa se rupa de conventiile si constrangerile retelelor de publicitate multinationale, Headvertising este un loc dedicat libertatii creative si inventivitatii. Avand in subordine o echipa de 30 de oameni, incluzand echipele ATL precum si labelul de comunicare neconventionala, Rock & Roll, reprezentantii managementului companiei declara ca trebuie sa se gandeasca de fiecare data la asa-numitul element al stratificarii pe temperamente. Reunind un grup de creativi vulcanici cu oamenii energici de BTL si personalul administrativ mai asezat, agentia a considerat mereu gasirea unei locatii adecvate o adevarat provocare.

Spatiul ales este intr-o cladire de birouri situata in zona de nord, cu o dispunere S+P+10 etaje, ce ofera o frumoasa priveliste catre lacul Herastrau. Compania isi are sediul la etajul 8 al cladirii, pe o suprafata de 400 mp.”Spatiile deschise au fost mereu prioritare in alegerea unei locatii pentru ca produsele industriei de publicitate se bazeaza in mare parte pe fluxul de idei si pe imagine/coloristica. Pentru a incuraja schimbul de idei si creativitatea, ne-am indreptat mereu catre spatii deschise care pot fi usor customizate pentru a oferi o atmosfera primitoare si stimulanta” spune Directorul Financiar al Headvertising, Mihai Cocea.

Designul de tip open al spatiului a permis o buna impartire, finisajele moderne si de calitate, precum si dotarile existente necesare desfasurarii la standarde inalte a activitatii specifice de birou, au fost puncte forte in luarea deciziei pentru inchirierea acestui spatiu de catre Headvertising.

Lucrand cu clienti importanti printre care se numara Red Bull, HVB Bank, Daimler Chrysler, Orange si Amica, reprezentantii agentiei declara ca brainstorming-ul intr-o locatie bine aleasa este cheia solutiilor that work best (asa cum spune si sloganul agentiei). Deoarece au cautat sa furnizeze echipelor creative un mediu propice demersului creativ si in acelasi timp sa dezvolte spatii functionale pentru intalnirile cu clientii si prezentari de credentials, Headvertising a ales solutia oferita de ESOP considerand ca spatiul ofertat se preta customizarii si segmentarii functionale.

“Pe fondul unei cereri in crestere, cladirile de birouri care ofera posibilitatea, inchirierii unor suprafete mai mici de 500 mp sunt din ce in ce mai solicitate, iar spatiile care se elibereaza sunt imediat absorbite de piata. De aceea credem ca firmele care doresc astfel de spatii, trebuie sa-si ia o rezerva de timp de cateva luni pentru cautarea lor, si sa apeleze la o firma de consultanta imobiliara care sa-i informeze imediat ce un spatiu potrivit devine disponibil” afirma Alexandru Petrescu, managing partner la Esop.


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Topul zonelor de birouri moderne, la sfârșitul lui 2021


Polul Centru-nord a trecut de 1,5 milioane de metri pătrați, iar zona Centru-vest este la mai puțin de jumătate. Cele mai multe spații de birouri moderne, de clasă A, se află  în polul de business Centru-nord (Aviatorilor, Floreasca, Expoziției), care a depășit pragul de 1.500.000 mp, potrivit unei monitorizări realizate de compania ESOP Consulting l […]


Citeste mai mult

Domeniul medical a depășit domeniul IT&C ca pondere în rândul chiriașilor de spații de birouri în 2021, pe piața bucureșteană


Domeniul medical a crescut ca pondere de la 3% din totalul contractelor de închiriere birouri în 2019, la 10% în 2020, primul an de pandemie și a ajuns la 23% în acest moment, potrivit monitorizării realizate de ESOP Consulting. În plus, se înregistrează și o creștere a cererii totale venite din rândul companiilor medicale, acestea […]


Citeste mai mult

În București, în primele nouă luni din 2021, s-au căutat birouri mici, de până în 1.000 mp


Până la finalul lunii septembrie 2021 s-au închiriat mai multe spații de birouri noi, de până în 1.000 mp, decât în aceeași perioadă din 2020 și chiar din 2019 sau 2018, înainte de pandemie, potrivit unei analize realizare de compania imobiliara ESOP, pe baza datelor centralizate de principalii brokeri pe piața de birouri. În total, […]


Citeste mai mult