Inchirierea primului spatiu din Sky Tower

ESOP realizeaza inchirierea primului spatiu din Sky Tower, catre firma AMADEUS

Compania de consultanta ESOP Consulting | CORFAC International sparge gheata si aduce primul chirias din afara grupului de firme afiliate dezvoltatorului in Sky Tower, cea mai inalta cladire din Romania. Incepand cu 15 August, Amadeus Marketing Romania, parte a grupului international Amadeus, o companie lider pe plan mondial in domeniul solutiilor tehnologice avansate pentru industria de travel, functioneaza in sediul din Sky Tower, situat la etajul 19.

Amadeus alege un spatiu de birouri cu o suprafata de 366 mp, pe singurul etaj cu o forma speciala a spatiului, care se bucura de o panorama unica, cu vedere atat catre Bulevardul Barbu Vacarescu, zona Baneasa – Dimitrie Pompei, cat si catre intreaga zona Floreasca.

„Ne-am dorit un sediu reprezentativ pentru numele Amadeus, in zona centru-nord, un spatiu cu un inalt confort pentru angajatii companiei, toate acestea desigur in parametri de competitivitate finaciara pe care perioada actuala ii impune oricarei companii. Am gasit in Sky Tower cel mai bun raport calitate-pret si alegerea noastra a fost cumva naturala”, declara Razvan Antoni, director general al Amadeus in Romania.

Sky Tower este cel mai inalt turn de birouri din Romania si proiectul de referinta in zona Barbu Vacarescu, noul „District de afaceri” al Bucurestiului, dupa ce in ultimii trei ani a intrat in atentia unor dezvoltatori importanti, devenind cea mai dinamica zona de birouri.

„Salutam deschiderea Sky Tower in elaborarea unor pachete de servicii personalizate dedicate vizand si companiile cu nevoi de suprafete medii, pe langa pachetele cu suprafete extinse. In momentul de fata, Sky Tower este una din cele mai atractive solutii de sediu pentru companiile in cautarea unui spatiu incepand cu 300 mp, putand fi inchiriate suprafete dispuse pe cel putin un sfert de etaj (un etaj are aproximativ 1.200 mp). In ultimele luni am avut o serie de consultari cu dezvoltatorul, in scopul identificarii nevoilor reale ale acestor companii si ne bucuram ca am gasit deschidere la implementarea multora din sugestiile noastre, creand astfel o solutie de sediu deosebit de eficienta pentru companiile cu nevoi intre 300 si 1.200 mp”, declara Alexandru Petrescu, Managing Partner ESOP Consulting | CORFAC International.

„Credem ca Sky Tower ofera in acest moment chirii si costuri de intretinere competitive si de aceea ESOP Consulting poarta discutii cu mai multi potentiali chiriasi, pentru spatii de birouri in Sky Tower, cu suprafete cuprinse intre 300 si 5.000 mp”, precizeaza managerul ESOP.

Despre Amadeus

Amadeus este o companie lider de solutii tehnologice avansate pentru industria globala de travel (turism). Grupurile de clientii ale companiei includ furnizori de servicii travel (linii aeriene, hoteluri, operatori feroviari etc), vanzatori de servicii travel (agentii de turism sau website-uri specializate) si cumparatori de servicii (corporatii sau companii de management al calatoriilor).

Grupul Amadeus implica 10.000 angajati pe plan international, in sediile principale din Madrid (corporate headquarter), Nice (sediu dezvoltare) si Erding ( Germania, sediu operatiuni), precum si in cele 73 de centre comerciale Amadeus la nivel global.

Grupul opereaza un model de business bazat pe tranzactionare. Pentru anul incheiat la 31 decembrie 2012, compania a raportat venituri de 2,910.3 milioane euro si EBITDA de 1,107.7 milioane euro. Amadeus este listat la bursa de valori spaniola, cu simbolul “AMS.MC” si este parte a indexului IBEX 35. Mai multe informatii despre Amadeus se regasesc pe www.amadeus.com.

Despre Sky Tower

Cel mai inalt turn de birouri din Romania (137 metri si 37 etaje) este dezvoltat de Raiffeisen Property International, care detine proprietati comerciale in 13 tari din regiune si care a implementat cu succes 30 de proiecte etalon pe piata europeana a spatiilor de birouri.

Un aspect mai putin cunoscut in ceea ce priveste Sky Tower, dincolo de investitiile in imaginea si calitatea premium a spatiilor, este faptul ca dezvoltatorul a acordat o deosebita atentie laturii functionale si confortului financiar al viitorilor chiriasi. Astfel, „consumul de energie va fi unul redus, dovada fiind certificarea primita de la doua institutii de specialitate, LEED si OGNI, iar sistemul de climatizare este proiectat la densitatea maxima de partitionare a spatiului si nu la cea minima, cum se intampla la cea mai mare parte a cladirilor chiar si de ultima generatie, un atu fiind si sistemul de climatizare cu 100% aport de aer proaspat, indiferent de numarul de partitii. Practic, in Sky Tower a fost luat in calcul scenariul de partitionare a spatiului pe cel mai mic modul posibil, crearea de camere de aprox. 15-17 mp si echiparea cu unitati de aport si extragere aer. Acest lucru se traduce pentru chirias in eliminarea aproape completa a costurilor de adaptare/suplimentare a climatizarii, costuri ce reprezinta un cuantum important in ansamblul investitiei de fit-out intr-o cladire noua”, declara reprezentantii companiei care a dezvoltat Sky Tower.
Suprafetele disponibile la inchiriere sunt flexibile, fiind cuprinse intre 300 mp si 30.000 mp.

Amplasamentul este si el de excelenta, Sky Tower fiind situat in zona Barbu-Vacarescu, noul business district al Bucurestiului, cu infrastructura de transport completa metrou, autobuz, tramvai. Sky Tower este situat langa statia de metrou Aurel Vlaicu si viitorul centru comercial Promenada Mall, care se va da in folosinta in luna octombrie din acest an.

ESOP Consulting ofera ca facilitate clientilor sai space planning gratuit, pentru evaluarea oricaror alternative de inchiriere in Sky Tower.


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Clădirile de birouri boutique din București își păstrează atractivitatea în 2020 pentru chiriași și investitori


În acest an, s-au dat în folosință sau sunt în curs de livrare doua clădiri noi de tip boutique, cu finisaje premium și cu suprafață de până în 10.000 mp, situate în zone centrale. Acestea vor avea în total o suprafață de 13.000 mp spații de birouri de clasă A. Anul viitor se estimează că […]


Citeste mai mult

Piața spațiilor de birouri în trimestrul trei a fost trasă în sus de renegocieri


În trimestrul trei din 2020, abia încheiat, piața închirierilor de birouri a cumulat 56.730 mp și s-a apropiat ca volum de același trimestru din 2019, reprezentând circa 88% din acea perioadă, potrivit unei analize realizate de compania ESOP Consulting. Pentru mai mult de jumătate dintre aceste spații, chiriașii au preferat să rămână în aceleași clădiri […]


Citeste mai mult

Tranzacțiile mari de birouri, de peste 10.000 mp au fost realizate doar de companii din domeniile IT&C și Financiar, în 2019


• Împărțirea pieței de birouri după mărimea spațiilor noi tranzacționate: marii chiriași de birouri au dominat piața în 2019, în București, segmentul tranzacțiilor cu suprafețe de peste 10.000 mp cumulând cel mai mare volum de spații noi tranzacționate • 75% din marii chiriași au fost din domeniul IT&C și 25% din domeniul Financiar Șapte tranzacții […]


Citeste mai mult

Adaugati un comentariu nou

*/ ?>