Clădire de birouri situată în zona Herăstrău, cumpărată ca investiție

Clădirea de birouri tranzacționată recent are patru etaje, o suprafață totală construită de 1.100 mp, din care suprafață închiriabilă 1.000 mp, cu un grad de ocupare de 100% și este situată în zona Herăstrău, București, lângă Ambasada Chinei. Imobilul a fost cumpărat de o firmă care are capital integral românesc și care activează în domeniul serviciilor de logistică, prin intermediul ESOP Consulting. Prețul de achiziție s-a situat în jurul valorii de 1.150 euro/mp construit.

Principalele avantaje ale acestei achiziții le reprezintă calitatea construcției și amplasamentul, imobilul aflându-se în zona Herăstrău, lângă parcul cu același nume, cel mai mare din București, în partea de centru-nord a Capitalei.

„Am observat în ultimele 12 luni un interes în creștere din partea investitorilor români și străini pentru achiziția de clădiri noi de birouri de talie mică și medie, situate în zonele ultracentrale sau de centru-nord ale Bucureștiului, în contextul în care randamentele depozitelor bancare se apropie de 0, iar în unele țări au scăzut sub 0.

Clădirile asemănătoare cu cea tranzacționată prin intermediul ESOP, au avantajul că pot oferi randamente de 6-10% pe an, existând o rată de neocupare previzibilă mică si de asemenea existând premizele unui grad de lichiditate mare peste 5-10 ani, fie prin revânzare către alți investitori sau către cei care vor să cumpere un imobil pentru sediu propriu, fie prin vânzarea pe etaje sau reconversia lor în clădiri rezidențiale”, declară Alexandru Petrescu, Managing Partner la ESOP Consulting l CORFAC International.

Clădirea tranzacționată are spațiile de la primele etaje amenajate cu destinație de birouri, fiind open space partiționat și la ultimul etaj un apartament cu destinație de rezidență. Toate spațiile de birouri sunt ocupate de chiriași, în acest moment.

Construcția este de calitate superioară și este dotată cu lift, ferestre termopan, parchet, aer condiționat, centrală termică proprie, sistem de alarmă, recepție amenajată, bucătărie utilată și mai beneficiază și de trei locuri de parcare subterane și încă șapte exterioare.

„Din experiența noastră putem afirmă că formula simplificată pentru cei care vor să facă investiții în astfel de proprietăți este: o clădire cu o locație bună, ce oferă un randament de 6-10% pe an, cu o rată de neocupare previzibilă mică și un grad de lichiditate și flexibilitate mare, iar clădirile identificate trebuiesc analizate alături de un consultant imobiliar cu experiență atât în tranzacții de închiriere cât și în tranzacții de vânzare”, recomandă Alexandru Petrescu, Managing Partner la ESOP Consulting l CORFAC International.

.
Daca ai nevoie de servicii de consultanta imobiliara, ne-ar face placere sa ne cunoastem! Trimite-ne un email si revenim in maxim 24 de ore:[contact-form-7 404 "Not Found"]


Maria Neda

PR&Media Coordinator, Consultant PR&Media, cu background de jurnalist în presa economică și experiență de consultant în Dezvoltare Urbană.

Postari similare

Principalele tendințe pe piața spațiilor de birouri după începerea noului an școlar


Începută treptat din primăvară, revenirea graduală la birou se așteaptă să înregistreze un nou val în această toamnă, odată cu deschiderea noului an școlar. Începerea școlii poate stimula revenirea mai multor angajați la birou, în special a angajaților care au copii la grădinițe și școli ce se află în proximitatea clădirii de birouri unde lucrează. […]


Citeste mai mult

Instituția Internațională SEK Bucharest International School își deschide prima școală din România, în Sema Parc


River Development anunță că Instituția Internațională SEK  își deschide prima școală din România într-o clădire din Sema Parc, pentru activități educaționale curente și extindere viitoare. Tranzacția a fost intermediată de ESOP Consulting, companie locală de consultanță specializată în servicii imobiliare. Fondată în 1892, Instituția Internațională SEK oferă elevilor săi un program de studii trilingve și […]


Citeste mai mult

5 moduri de lucru hibrid pentru a facilita revenirea la birou


Cu un context pandemic mai relaxat, inclusiv fără obligativitatea purtării măștilor în interior, companiile, alături de angajați, decid dacă folosesc în continuare sistemul de muncă hibrid si care dintre cele 5 moduri de lucru hibrid li se potriveste cel mai bine. Este posibil ca angajații să fi lucrat din mai multe locuri în această perioadă […]


Citeste mai mult