Studiile de piata si analize realizate cu regularitate de ESOP Consulting arata o crestere a suprafetei totale de birouri disponibile la inchiriere in Bucuresti in 2015, in comparatie cu anul trecut, dar si o orientare mai accentuata a companiilor medii catre catre sediile de birouri in centrele de afaceri noi si moderne aparute in ultimii ani in zone centrale sau semi-centrale ale Capitalei.
Zone precum Grozavesti, Piata Romana, Piata Unirii, Piata Maria Rosetti, Piata 1 Mai sau Floreasca ocupa locuri de top in preferintele managerilor care cauta un sediu la un cost lunar avantajos pentru compania lor, care sa le aduca un plus de confort, eficienta si imagine.
Confort, eficienta si un plus de imagine
Centre de afaceri moderne in centrul Capitalei
Centrele de afaceri premium sunt si ele in topul companiilor mari si medii, companii nationale sau multinationale care au nevoie de un sediu modern si elegant, cu spatii deschise si luminoase, birouri spatioase si modern amenajate si decorate, sali de reuniuni sau sali de relaxare comparabile cu cele occidentale. Zone precum Calea Victoriei, Universitate, Aviatorilor, Barbu Vacarescu sau Piata Presei Libere sunt pregatite sa ofere astfel de sedii de birouri.
Vile istorice, cu o arhitectura deosebita, pentru sedii de birouri premium
Companiile ce isi doresc un sediu pe care sa-l ocupe in intregime si care sa impresioneze prin amplasarea privilegiata in centrul Bucurestiului, facilitati si dotari moderne, dar si o mostenire istorica ce ii ofera un plus de noblete si rafinament, pot alege una dintre vilele de pe Aviatorilor sau Polona, Piata Romana sau din zona Casin.
O astfel de vila este si cea despre pe care jurnalisitii au definit-o ca fiind « O frenezie din piatra si lemn pe dealul Mitropoliei: o casa cu lift din 1920, coloane dantelate si priveliste de micul Paris ». (www.wall-street.ro)
Managing Partner si Fondator al companiei ESOP Consulting | CORFAC International cu 21 de ani de experienta in consultanta imobiliara si antreprenoriat.
In timp ce industria software și servicii crește de 3 ori mai repede decât economia țării noastre, educația TIC (Tehnologia Informațiilor și Comunicațiilor) merge cu frâna de mană trasă. Poate inițiativa privată susținută prin politici eficiente create de către stat să ne ajute să recuperăm decalajul într-un termen suficient de scurt încât să nu pierdem […]
Chiar dacă criza pandemică a încetinit ritmul construcției de clădiri noi de birouri, cele livrate în perioada pandemiei, sau care se află acum în lucru, s-au adaptat la noile cerințe venite din partea chiriașilor. Ca urmare a încetării stării de alertă începând cu data de 09.03.2022 și a ridicării restricțiilor pentru limitarea răspândirii Covid-19, companiile […]
Ce vor face companiile in perioada post-COVID 19? Se vor intoarce la strategia de consolidare prin care posturile de lucru dintr-un oras erau concentrate intr-o singura cladire sau intr-un singur business park? Sau vor opta pentru “atomizarea” acestora prin munca de acasa (Work from Home) sau prin munca langa casa (Work Near Home)? Sau vor […]