5 tendințe care schimbă modul în care companiile aleg birourile de clasă A
- 17 noiembrie 2025
- Know how. Pe scurt
Decizia de relocare într-un sediu nou nu este doar o chestiune logistică ci alegerea unui birou de clasă A devine o decizie... Read More
Pana la 31 martie este obligatoriu ca fiecare proprietar care detine o cladire cu destinatie rezidentiala, dar în care se afla înregistrat un sediu social al unei firme sa depuna o Declaratie fiscala, la Directia de taxe si impozite de care care apartine – de sector.
Atentie, aceasta declaratie tipizata se gaseste la ghiseele de informatii, dar se poate descarca si de pe site-ul directiei de impozite de sector (pentru fiecare din cele sase sectoare din Bucuresti exista un antet diferit).
Pentru a fi primita la Registratura, declaratiei fiscale i se anexeaza obligatoriu urmatoarele documente:
Nu lasati pe ultima zi din luna, pentru ca sunt deja cozi la ghisee!
Dacă dorești mai multe informații despre birourile de închiriat în vile în București, poți dialoga cu un consultant ESOP completând acest scurt formular sau telefonic la (+4) 0723.26.61.97 sau (+4) 021.528.04.40. Vom răspunde cu plăcere și prompt solicitării tale!